Phoenix Website Software (IMU.nl) Review en Ervaringen

Phoenix website software (IMU.nl) Review (2021)

Leestijd: 18 minuten

Wil je graag een nieuwe website dat goed gevonden word in de zoekmachines zoals Google om je concurrenten te verslaan? En wil je online je niche domineren om meer leads, klanten en omzet te behalen? Dan is wellicht de Phoenix website software van IMU.nl iets voor jou. 

In deze Phoenix website review ga meer te weten komen over de volgende onderwerpen zodat je een beter beeld krijgt:

  • Wat is Phoenix?
  • Wat maakt Phoenix anders dan WordPress?
  • Alle Phoenix features op een rij
  • Wat zeggen andere over Phoenix?
  • Enkele goed bezochte Phoenix websites
  • Voor wie is Phoenix geschikt?
  • MIjn ervaringen en conclusie

Dus laten we snel beginnen!

Probeer nu de Phoenix van IMU voor 14 dagen gratis uit door hier te klikken >>

Wat is Phoenix website software nu precies?

De Phoenix website software van Internet Marketing Unie (IMU) kun je het beste zien als een alles in 1 oplossing dat op WordPress draait. 

Het grote verschil met de de standaard WordPress websites is dat je dankzij Phoenix op een eenvoudige wijze een goed gevonden en converterende website kunt maken zonder dat je hier technische kennis voor hoeft te hebben. 

Dit houdt in dat je niet op zoek hoeft naar een goede webhosting, je eigen niet druk hoeft te maken over installaties, plug-ins, updates en dergelijken. Phoenix regelt dit allemaal voor je. Het enige wat je nodig hebt is een domeinnaam. 

Phoenix is ontwikkeld door de online marketing experts van IMU.nl. Het speciaal bedoeld voor ondernemers die beter gevonden willen worden in Google en meer leads en omzet uit hun website willen halen. 

De eerste versie werd speciaal ontwikkeld voor de eigenaar van IMU (Tonny Loorbach). Later werd de website software beschikbaar gesteld aan andere ondernemers onder de naam Phoenix. 

Sindsdien is Phoenix steeds verder ontwikkeld en worden er met regelmaat nieuwe updates / modules uitgebracht. Op het moment van schrijven maken dan ook meer dan 1600 mensen gebruik van de Phoenix software.

Nu je wat meer weet over Phoenix wil ik je in de komende hoofdstukken meer vertellen over de verschillende interessante functies die Phoenix kent.

1. Goed scoren in Google

Wanneer je veel bezoekers naar je website wilt hebben dien je goed gevonden te worden in de zoekmachines zoals Google en Bing. Phoenix helpt je daarbij op verschillende manieren.

Zo zijn alle belangrijke SEO functies binnen Phoenix aanwezig. Daarnaast let IMU goed op nieuwe SEO trends en technieken die dan ook weer terugkomen in Phoenix. 

Een voorbeeld hiervan is de smart content module. Deze module zorgt ervoor dat alle pagina’s binnen je phoenix website automatisch met elkaar gelinkt worden zodat er een heuse spinnenweb ontstaat van gelinkte pagina’s. Dit helpt om weer hoger in Google te komen.

Een andere – naar mijn mening – leuke toevoeging zijn de zogenaamde “tubro snippets”. Turbo snippets zijn kleine popovers die je te zien krijgt wanneer je met je muisaanwijzer over een hyperlink gaat. De popover laat vervolgens een korte uitleg zien waar de betreffende pagina over gaat. Het doel van deze functie is om te zorgen dat de websitebezoeker zo lang mogelijk op de webpagina blijft

Ook heb je binnen Phoenix de mogelijkheid om een content kanon te bouwen. Dit kun je het beste zien als een grote online kennisbank / bibliotheek op je website. 

Het voordeel van een kennisbank is dat je hier in grote hoeveelheden informatie op een gestructureerde manier kunt aanbieden aan je website bezoekers en Google. Daarnaast laat het zien dat jij een autoriteit bent binnen je vakgebied. 

Phoenix biedt je ook de mogelijkheid om Accelerated Mobile Pages (AMP) aan te zetten. AMP zijn uitgeklede HTML pagina’s van je normale webpagina’s. Het voordeel van AMP is dat je pagina’s supersnel op je smartphone worden geladen wat weer je ranking in de zoekmachines ten goede komt. 

AMP pagina’s kun je in de zoekresultaten herkennen aan het bliksemschigt icoontje. 

2. Opzetten van effectieve landingspagina’s

Het opzetten van goede landingspagina’s is belangrijk wanneer je leads en omzet wilt genereren met je website. Op basis van ervaring en kennis hebben de dames en heren van IMU.nl kant en klare templates klaar gezet in Phoenix. 

Ook kun je zelf de kant en klare templates aanpassen of zelfs helemaal van 0 opbouwen dankzij de geïntegreerde website builder binnen Phoenix.

Een andere leuke toevoeging waarvan je gebruik kan maken zijn teksteffecten. Zo kun je een markeerstift gebruiken of een belangrijk woord omcirkelen. Hierdoor kun je op eenvoudige wijze je websitebezoeker wijzen op iets belangrijks in je content.

3. Unieke conversietechnieken

Voor het krijgen van meer leads, klanten en omzet heeft biedt de Phoenix software verschillende conversie optimalisatie technieken aan, namelijk de volgende attention grabbers: 

  • Pop-up – je kunt deze gebruiken voor bijvoorbeeld aanbiedingen, call to actions of het verkrijgen van leads. Je kunt ze tonen op basis van timing, scroll of als een exit-popup wanneer je bezoeker je website wilt verlaten. 
  • Ribbons – vind je pop-ups storend dan zou je kunnen overwegen om gebruik te maken van ribbons. Ribbons kun je het beste zien als pop-ups, maar dan verticaal. Ze trekken de aandacht van je bezoekers, maar zijn tegelijkertijd veel minder storend.
  • Magnets – ook magnets zijn te vergelijken met een popup, maar zijn minder storend en trekker sneller de aandacht van je bezoeker.
  • Boombox – wil je zeker weten dat je de aandacht hebt van je bezoeker? Dan kun je kiezen voor de boombox als attention grabber. Je krijgt een een hele grote popup met een felle achtergrond. 
  • Call-to-Actions – wil je je producten of diensten op een rustige manier tonen, dan kun je dat dat doen door call-to-actions te plaatsen op je pagina’s of blogberichten.

Andere manieren die Phoenix software gebruikt om de aandacht van je website bezoekers vast te pakken zijn bewegende elementen. Enkele voorbeelden hiervan zijn:

  • Exit intent / exit-popup – zoals eerder gezegd is een exit-popup super handig wanneer je websitebezoeker je pagina wilt verlaten. Door een exit-popup te tonen kun je hem of haar wijzen op een onweerstaanbaar aanbod.
  • Countdown – wist je dat urgentie een ontzettend krachtige conversie techniek is? Door het tonen van een countdown / afteller op je landingspagina kun je een hogere conversie krijgen
  • Flying elements – leest je bezoeker je landingspagina’s door en dreigt hij zijn aandacht te verliezen? Dan kun je de aandacht van je bezoeker herpakken door flying elements er aan toe te voegen. Zo kun je content elementen laten bewegen of in beeld laten komen zonder dat dit storend is.
  • Progress bar – grote kans dat je tijdens het lezen van deze Phoenix website software review is opgevallen dat er een rode balk meebeweegt. Het menselijk brein houdt namelijk niet van afgeronde taken. Met een progressbar laat je je website bezoekers weten hoever ze zijn met het lezen van je artikel en trigger jij ze om het artikel verder te lezen.

Dankzij de hierboven genoemde attention grabbers en nog enkele andere kun je op een eenvoudige wijze de aandacht van je bezoekers pakken. Zo kun je dankzij deze technieken bijvoorbeeld je gratis weggever op specifieke pagina’s tonen. 

4. Piekmomenten met productlanceringen

Voor het lanceren van je eigen (digitale) producten biedt Phoenix diverse handige tools en technieken aan aan de hand van de “product launch formula”. Zo kun je op een vrij eenvoudige manier een goede campagne opzetten. 

Om je product(en) te lanceren kun je gebruik maken van countdowns, deadlines en andere handige templates. Door deze technieken te gebruiken kun je “early birds” en laatste kans acties van te voren instellen.

Hoe ziet Phoenix er aan de achterkant eruit?

Nu je weet wat de Phoenix website software allemaal bevat en wat je er allemaal mee kunt doen wil ik je in dit hoofdstuk meer vertellen en laten zien hoe Phoenix nu precies werkt. 

Wanneer je voor het eerst inlogt in Phoenix krijg je direct een popup te zien waarin gevraagd wordt of ze je kunnen helpen om het systeem te leren en om direct enkele basisinstellingen te configureren. 

Heb je dit allemaal gedaan, dan kom je op de hoofdpagina binnen Phoenix uit. Op deze pagina krijg je een overzicht van alle vooraf aangemaakte pagina’s. Waarschijnlijk zul je niet direct alle pagina’s gebruiken, dus je kunt ze als je dat wilt de pagina’s verwijderen. 

Open we via de achterkant de hoofdpagina, dan zien we direct hoe de hoofdpagina is opgebouwd. Een bewegende bovenkant, 3 tal kolommen waar jij je diensten / producten op kunt aanbieden, blog en een categorie overzicht en waar je een stukje over jezelf of over je weggever kunt vertellen. 

Phoenix standaard website nadat de installatie voltooid is

De build, content en design mode

Vind je de indeling van bijvoorbeeld de hoofdpagina niet goed, dan kun je dit direct zelf aanpassen met de ingebouwde website builder. De website builder is vrij eenvoudig in gebruik en bestaat uit 3 delen. 

Zo heb je een build mode waarmee je de kern van je webpagina maakt. Hier kies je de blokken die je wilt weergeven of voor specifieke apparaten zoals smartphones of tablets. Door het blok te installeren kun je elke blok naar wens aanpassen. 

Ben je tevreden met de opbouw van de pagina dan ga je aan de slag met in de content mode. In de content mode kun je teksten en afbeeldingen toevoegen, aanpassen en verwijderen.

Wil je voor een specifieke landingspagina de kleuren aanpassen, dan kun je dit doen in de design mode. De aanpassingen die je doet gelden dus alleen specifiek voor de geselecteerde pagina en niet voor het algemene design.

Phoenix build mode

Het schrijven van content

Onder de content tab heb je verschillende opties voor het schrijven van content. Denk dan aan blogberichten, het content canon, het beheren van je interne links,, reacties en onder andere de media library voor je media. 

Het aanmaken van blogberichten is super simpel. Je vult de titel van je bericht in je content, afbeeldingen etc. Vervolgens vul je net zoals bij de WordPress plugin Yoast de SEO titel, omschrijving en dergelijke in en klik je op de knop publiceren. 

Wat dat betreft lijkt het toevoegen van blogberichten vrijwel gelijk zoals bij WordPress. 

Het content canon daarentegen vind je standaard niet in WordPress, maar werkt eigenlijk hetzelfde als het toevoegen van een blogbericht. Het content canon kun je zoals eerder gezegd gebruiken om een heuse kennisbank op te bouwen. 

Een veel leukere mogelijkheid is de toevoeging “smart content”.  Hier kun je automatisch interne links aan je blogberichten en content canon toevoegen zodat deze “in verbinding” met elkaar staan. 

Het voordeel hiervan is dat je op deze manier ervoor zorgt dat Google en andere zoekmachines de relevantie van de gelinkte pagina’s begrijpt. Dit kan dan weer zorgen voor een hogere ranking. 

WordPress en andere bekende website systemen hebben dit standaard niet en moet je vaak een plugin kopen mocht automatisch interne links willen aanmaken. 

Automatisch interne links aanmaken dankzij de Smart Content module binnen Phoenix website software

Marketing

Onder de tab marketing vind je enkele opties waarmee jij je marketing mee kan beheren. Zo kun je een koppeling maken met verschillende e-mailmarketing providers zoals Mailchimp, Enormail en Mailblue / ActiveCampaign. 

Voor al deze opties heb je minimaal een api key nodig. Ben je hiermee niet bekend dan vind je al deze informatie terug op dezelfde pagina. 

Verder vind je onder marketing de attention grabbers en countdown opties terug. Wil je meer weten over de attention grabbers, lees dan deze review snel verder, want hier kom ik iets verder op terug.

Countdowns zijn ideaal voor bijvoorbeeld productlanceringen of acties omdat het conversie verhogend werkt. Dit komt omdat je websitebezoekers een “tijdsdruk” voelen om een product van je te kopen, omdat ze anders het gevoel krijgen dat ze je actie of lancering mislopen. 

Formulieren aanmaken binnen Phoenix

Als laatste vind je onder marketing een formulier builder. Hiermee kun je super eenvoudig een formulier maken die je op je Phoenix website wilt gebruiken. Je hebt de keuze uit 6 verschillende templates namelijk:

  1. Basis
  2. Geavanceerd
  3. Conditionele contact optie
  4. Keuzeformulier
  5. Intakeformulier
  6. Offerteformulier

Je hebt ook de mogelijkheid om zelf een formulier samen te stellen. Het samenstellen of eigenlijk opstellen van een formulier is zoals gezegd super eenvoudig.

Zoals je kunt zien op de afbeelding voeg je aan de linkerkant van je scherm de elementen toe die je wilt gebruiken. Aan de rechterkant zie je hoe het formulier er daadwerkelijk eruit komt te zien.

Design, kleuren en dergelijke

Onder de tabblad design heb je de mogelijkheid om de uiterlijk van je  je phoenix website aan te passen. Zo kun je hier je logo selecteren, en je huisstijl en je thema instellen. 

Je hebt de keuze uit maar liefst 9 verschillende thema’s met ieder een eigen unieke stijl en kleuren. Zo is bijvoorbeeld het thema “Paint it Black” geschikt voor sport / fitness / gezondheid websites. 

Dit betekent overigens niet dat je het thema niet voor andere type websites kan gebruiken. Dit is nog steeds goed mogelijk dankzij de website builder. En daarnaast kun je nog steeds de unieke kenmerken zoals lettertype, kleuren en bijvoorbeeld de rondingen van je knoppen aanpassen.

Verschillende design waaruit je kunt kiezen binnen Phoenix website software

De Forge

De Forge is eigenlijk het spannende gedeelte binnen de Phoenix software. Hier ga je namelijk aan de slag met de slag met de conversietechnieken zoals pop-ups, boomboxes of magnets. 

Laten we eens kijken naar de mogelijkheden van een popup. Wil je binnen de Forge een popup aanmaken dan krijg je de keuze uit 2 mogelijkheden zoals een pop-up om inschrijvers voor je mailinglijst te verzamelen en een pop-up voor een call-to-action.

Voor beide heb je een keuze uit 5 verschillende templates. Zo heb je voor het verzamelen van inschrijvers de keuze uit een basis, basis met afbeelding, een checklist, nieuwsbrief en een countdown + video pop-up. 

Voor de call to action pop-up heb je weer de keuze uit een basis, basis met afbeelding, video & countdown, video en countdown popup. Het fijne van Phoenix is dat je bij elke conversietechniek standaard een voorbeeld krijgt te zien hoe het eruit ziet. 

Een ander punt wat ik graag zou willen aanhalen is de hoeveelheid opties die je krijgt voor het tonen van een conversietechniek. Zo kun je een pop-up op verschillende manieren tonen.

Dit kan door een timer, wanneer de bezoeker de website wilt verlaten of wanneer je bezoeker door een aantal procent van een pagina heeft gescrold. Ook kun je zelf bepalen op wat voor apparaten deze getoond mogen worden. 

Phoenix attention grabbers - magnet instellingen

Extensions

Maak je gebruik van andere producten van IMU zoals Plug & Pay of Huddle, dan kun je deze via deze tab toevoegen.

Voor de mensen die momenteel een WordPress website hebben en eraan denken om over te stappen is het mogelijk om je pagina’s, berichten, media en dergelijke over te zetten naar je Phoenix website.

Om dit te testen heb ik de berichten en de categorieën van een kleine reis affiliate website overgezet. En dit ging goed! 

Als laatste vind je onder de marketing tab de Beta Labs. Beta Labs geeft je toegang tot nieuwe features voordat ze officieel gereleased zijn. Je kunt deze modules zelf aan en uit zetten als je dat wilt. 

Instellingen

De laatste tab is zijn de instellingen De instellingen zijn verdeeld over enkele subtabs zoals Algemeen, Bedrijf, Sociaal, Beveiliging, DNS, Cookies en Privacy en als laatste redirects. 

Onder de subtab algemeen kun je website titel instellen, kiezen of je een persoon of bedrijf bent, website taal, admin taal, Google Analytics en Facebook retargeting pixel script en je sitemap bekijken.

In de andere tabs kun je je bedrijfsgegevens toevoegen, de links naar je social media pagina’s, je SSL certificaat activeren en de DNS instellen. Ook heb je de mogelijkheid om een cookie notification bar in te stellen en te tonen. Als laatste kun je redirects instellen.

Phoenix cookie en privacy instellingen

Wat kost de Phoenix website software?

Nu je meer te weten bent gekomen over Phoenix zelf en hoe de achterkant in elkaar zit wil ik je meer vertellen over de kosten. Voor Phoenix sluit je een maandelijks of een jaarlijks abonnement af en je hebt de keuze uit 2 soorten pakketten. 

1. Phoenix premium

Het eerste pakket is Phoenix premium. Dit kost 497 euro per jaar als je voor het jaar abonnement kiest en 59 euro per maand als je per maand wilt betalen. Voor Phoenix premium krijg je toegang tot:

  • Website builder
  • Meer dan 70 conversie geoptimaliseerde templates
  • Koppelingen met de eerder genoemde e-mailmarketing providers
  • Toegang tot de conversietechnieken zoals pop-ups, magnets etc
  • Productlanceringen module

Daarnaast krijg je bij Phoenix premium toegang tot 2 licenties, waardoor je 2 websites met Phoenix kunt maken. 

Op het moment van het schrijven van deze Phoenix website review is er ook een tijdelijke actie. Je krijgt bij aanschaf van Phoenix ook toegang tot 1 jaar gratis MailBlue ter waarde van 108 euro

2. Phoenix Ultimate

Het tweede pakket is Phoenix Ultimate. Dit pakket kost 1497 euro als je voor het jaar abonnement kiest. Wil je per maand betalen dan kost het tweede pakket 197 euro per maand. 

Bij Phoenix Ultimate krijg je niet alleen de opties uit het eerste pakket, maar ook nog verschillende andere die ik hieronder voor je opsom:

  • Toegang tot de SEO tools incl. blogmodule
  • Mogelijkheid om automatisch interne links aan te maken
  • Content canon voor het maken van je kennisbanken / begrippenlijst
  • AMP integratie

Daarnaast krijg je bij Phoenix Ultimate ook 5 licenties en 1 jaar gratis MailBlue

Uitbesteden

Heb je nu te weinig tijd om aan je Phoenix website te werken dan kun je er ook voor kiezen om dit uit te besteden aan de mensen van Phoenix. Mocht je dit interessant lijken, dan kun je kiezen uit 3 verschillende pakketten. 

Bij alle pakketten begint men eerst met een uitgebreide intakegesprek. In het intakegesprek wordt er eerst gekeken naar de huidige stand van je bedrijf en je website. Vanuit daar wordt de hoofdstructuur van je Phoenix website opgebouwd en worden de conversie pagina’s ingericht. 

Verder stelt men de e-mail koppelingen evenals Google Analytics in, voeren ze een zoekwoordonderzoek uit binnen je markt, optimaliseert men je Phoenix website en helpen ze ze je met het design en overige elementen om je website er mooi en professioneel eruit te laten zien.

Het tweede pakket biedt een extra optie om al je content te laten schrijven door ervaren copywriters. Het derde pakket bevat alle opties van het 1e en 2e pakket met daarbij een branding fotoshoot met ongeveer 100 bewerkte foto’s om je website net dat beetje professioneler eruit te laten zien.

Voor meer informatie over deze pakketten en de prijzen klik je hier >>

Wat zeggen andere over Phoenix van IMU?

Kijken we bijvoorbeeld op de website van Phoenix zelf, dan zien we verschillende reviews van gebruikers voorbij komen. Wat er direct opvalt is dat er flinke resultaten worden geboekt door deze gebruikers. 

Hieronder heb ik er enkele voor je neergezet:

Phoenix is een uiterst gebruiksvriendelijk systeem waarmee je een website opbouwt die alle aspecten in zich draagt om te gaan scoren! Je hoeft geen verstand te hebben van de techniek, je kunt je gewoon bezig houden met de invulling. Ik zou Phoenix aan iedereen aanbevelen die een enorme boost voor zijn organisatie wil!

Gery Stevens

Behalve dat een Phoenix website alles heeft wat je nodig hebt, is het voor mij véél meer dan dat. De IMU community zorgt ervoor dat je geholpen wordt als je ergens mee vastloopt, dat je ondernemersvragen aan elkaar kan stellen, dat je uitgedaagd wordt om nieuwe stappen te zetten. Voor mij is het simpelweg het ideale website systeem

Elke Aerts

Vaak krijg ik complimenten voor mijn website. Met name de woorden: ‘helemaal jou’ en ‘overzichtelijk en duidelijk verhaal’ krijg ik vaak terug. Wat ik waardevol vind is de community waarin we elkaar tot grote hoogten brengen. Als je van alle IT gedoe af wil en niet alleen een website, maar ook de marketingtools wilt, is Phoenix een prima keuze!

Jacqueline Moleman

Mijn business is door Phoenix de laatste tijd gegroeid omdat ik nu steeds beter wordt gevonden op het internet. Dankzij de opbouw worden artikelen vaak al binnen een dag goed gevonden en soms al direct op pagina 1 van Google. Dat stimuleert en bevordert de groei enorm!

Edwin Selij

Enkele voorbeelden van Phoenix websites

Natuurlijk super leuk de positieve reacties, maar naast de ervaringen van andere gebruikers wil ik je ook nog enkele voorbeelden van Phoenix websites laten zien:

Wanneer je naar de voorbeelden kijkt, dan valt het je misschien op dat websites veel op elkaar lijken. Persoonlijk vind ik dat niet erg. Want waarom zou je opnieuw de wiel willen uitvinden? Zoals je hebt kunnen lezen is Phoenix ontwikkeld door online marketing experts die weten wat wel en niet werkt en daardoor is Phoenix effectief. 

Mijn ervaringen met Phoenix van IMU.nl

Om direct met de deur in huis te vallen, Phoenix en het gebruiksgemak waarmee je zelf een website kunt opzetten heeft mij verbaast. Zelf ben ik geen fan van page builders zoals bijvoorbeeld Elementor en Divi omdat het voor mij te veel uitzoek werk is om alles uit zo’n plugin te kunnen halen. 

Maar Phoenix daarentegen bevalt mij dus wel. Dit komt omdat ik Phoenix een stuk gebruiksvriendelijk vind. Het bevat misschien niet alle opties die je tegenkomt in Elementor Pro of Divi, maar dat hoeft ook niet.

Waar het bij Phoenix om gaat is is dat je op een eenvoudige manier met de aangeleverde conversie tools een converterende website kunt opzetten die ook nog eens goed gevonden word in Google (natuurlijk moet je hiervoor nog wel de teksten schrijven).

Een ander punt wat ik graag nog wil aanhalen is de support. Ik vind deze namelijk erg goed. Ik heb meerdere malen met Maartje in chat gesproken over wat technische probleempjes waar ik tegenaan liep en kreeg snel antwoord terug met de oplossing. 

Tijdens het uitproberen van de smart content module kreeg ik van Martijn van Tongeren (mede eigenaar van IMU) een berichtje waarin hij aangaf dat hij een video had opgenomen waarin hij laat zien hoe de smart content module werkt en hoe je hier optimaal gebruik van kan maken. Ideaal!

Maar op de vraag of ik zelf Phoenix zal gebruiken voor mijn (affiliate) websites is het antwoord nee. Dit is meer omdat ik simpelweg genoeg ervaring heb met WordPress zelf om vanaf 0 thema’s te ontwikkelen inclusief de meeste conversie technieken. Een ander belangrijk punt voor mij is dat ik graag zelf de controle wil hebben over zaken zoals bijvoorbeeld webhosting. 

Heb je net zoals ik veel ervaring met WordPress en met het vinden en onderhouden van de juiste plug-ins, dan is Phoenix niet voor jou bedoeld.

Ik zou Phoenix alleen aanraden in de volgende 2 situaties:

  1. Je hebt al een website (WordPress / Wix o.i.d.) maar je haalt hier veel te weinig omzet uit. Kies in dat geval voor Phoenix.
  2. Heb je weinig tijd om je te verdiepen in het zoeken van een goede webhosting, het installeren van een website, het zoeken en instellen van plug-ins etc? Ook dan is Phoenix voor jou bestemd. Je hebt zelfs de mogelijkheid om alles uit handen te geven aan de Phoenix en marketing experts van IMU.nl
Voordelen
  • Ontworpen door online marketing experts – je krijgt toegang tot een breed aanbod van effectieve tools methodes die je verkopen en leads verhogen.
  • Professioneel en gebruiksvriendelijk – je website ziet er professioneel uit en dankzij de eenvoudige page builder maak je effectieve pagina’s. 
  • Support – heb je vragen of loop je tegen problemen aan, support is duidelijk, snel en denkt met je mee.
  • Alles in 1 oplossing – geen gedoe meer met plugins installeren, updaten etc, dit wordt allemaal voor jou gedaan.
  • Importeren vanuit WordPress – aangezien Phoenix op WordPress is gebouwd kun je alle data van je oude WordPress website importeren in Phoenix.
Nadelen
  • Backend – in de backend van Phoenix wordt Engels en Nederlands door elkaar gebruikt. Je zou verwachten dat alles in het Nederlands zou zijn.
  • Kleine foutjes  – tijdens het testen van Phoenix heb ik aan de achterkant van Phoenix enkele kleine bugs gevonden (al benadelen ze de functionaliteit niet direct). 
  • Prijs – de prijs kan voor beginnende (online) ondernemers misschien net wat te hoog zijn.

Conclusie

Mijn persoonlijke conclusie is dan ook dat Phoenix van Internet Marketing Unie prima website software is om een mooie en professionele website op te zetten die ook nog eens converteert. 

De website laadt snel, bevat alle belangrijke SEO technieken die nodig zijn om goed in Google gevonden te worden. Dankzij de conversie tools verzamel je eenvoudig leads en verhoog je je inkomsten. 

Wel raad ik je om zeker in het begin eerst goed de documentatie en de video’s door te nemen zodat je het meeste uit Phoenix haalt. Plan hiervoor dan ook wat tijd in om goed met het systeem te leren omgaan. 

Phoenix website software

Probeer Phoenix nu 14 dagen gratis!

Ben je geinstresseert in Phoenix en wil je de website software ook eens uitproberen? Dat kan door op de blauwe knop hieronder te klikken. Je kunt dan Phoenix direct 14 dagen lang uitproberen.

Veelgestelde vragen over Phoenix

Misschien heb je na het lezen van deze Phoenix website software review nog vragen. Ik heb daarom de meest gestelde vragen inclusief de antwoorden hieronder voor je op een rijtje gezet:

Wat is Phoenix van IMU?
Phoenix is een alles in 1 oplossing waardoor je snel een eigen professionele website kunt opzetten die ook nog eens converteerd. En dat zonder enige technische kennis.

Wat zijn de voordelen van Phoenix?
Phoenix kent verschillende voordelen. Zo heb je geen technische kennis nodig, hosting, beveiliging en updates zijn bij Phoenix inbegrepen, gebouwd door online marketing experts, verschillende conversie technieken en tools die zorgen voor meer leads en klanten.

Is er een proefversie van Phoenix?
Op dit moment kun je Phoenix 14 dagen vrijblijvend proberen. Wel dien je een pakket af te nemen. Ben je binnen 14 dagen niet tevreden dan kun je het pakket stopzetten en hoef je niks te betalen. 

Hé! Ik ben Jelle en inmiddels alweer 6 jaar een ambitieuze (internet) ondernemer met een passie voor zo'n beetje wat alles met internet te maken heeft. Op deze website deel ik al mijn kennis met je via mijn blogs. Mocht je vragen hebben, mail dan gerust. Wil je meer over mij weten? Bekijk dan de "over mij" pagina.

Andere bezoekers bekeken ook

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *